Tu pargîdanî bêyî databasa xerîdarên potansiyel nikare mezin bibe. Meriv çawa bi bandor stratejiyên nifşê pêşeng bikar tîne da ku xerîdarên nû bi dest bixe? Hûn ê di gotara me de bersivê bibînin! Naveroka nifşa pêşeng - ew çi ye û çima hêja ye ku di nifşê pêşeng de veberhênanê bike? Feydeyên nifşa pêşeng çi ne? Komkirina rêberan - pênasekirina amûrên hilberîna pêşeng a koma armanc - meriv wan çawa bi bandor bikar tîne? Rûpelên zevî û nifşê pêşeng ên kampanyayên hilberîna pêşeng ên peredan formên pêwendiya tavilê wekî rêyek ji bo hilberîna serkêşan pêvajoya berhevkirina pêşengan û birêvebirina nifşa pêşeng - ceribandin, ceribandin, dîsa ceribandin! Nifşa pêşeng - meriv çawa nifşa pêşeng xerîdarên xwe yên îdeal bibîne - ew çi ye û çima hêja ye ku di nifşa pêşeng de veberhênanê bike? Serkêşek firotanê kesek an kesek nûnerê pargîdaniyek e ku lêpirsînek pêşkêşî kiriye û dibe ku bi karûbarek an hilberek taybetî re eleqedar bibe.
Di vê rewşê de têkilî ye Di vê rewşê de, têkilî bi formek serhêl tê çêkirin ku daneyên xerîdarên p Lîsteya Hejmara Whatsapp av an navê pargîdaniyê vedihewîne. Form bi gelemperî qadek jî vedihewîne ku kesê eleqedar dikare jimara têlefonê û navnîşana e-nameya xwe binivîse. Ger hûn dixwazin bingeha xerîdarên xwe berfireh bikin û têkiliyên xwe bi wan re hevgirtî bikin, li ser stratejiyên nifşê pêşeng bisekinin. Ev çi ye? Ew ji pêvajoya berhevkirina lîderan pêve ne tiştek din e, I. Bidestxistina hûrguliyên têkiliyê nifşê rêber E.
Bidestxistina hûrguliyên têkiliyê. Ji bo vê armancê çalakiyên hilberîna pêşeng rêyek pir bi bandor e ku meriv bala mirovên ku bi hilber an karûbarên pargîdaniya we re eleqedar dibin bikişîne. Ji bo beşên firotanê û kirrûbirrê girîng e ku diyar bikin ka rêberiya xewna wan çawa xuya dike. Ev di pratîkê de tê çi wateyê? Berî ku meriv kampanyayek nifşê pêşeng bike, pêdivî ye ku meriv bi rastî diyar bike ka kîjan agahdarî divê di formê de were bicîh kirin. Hemî daneyên xerîdar hêja ne Hemî daneyên xerîdar hêja ne. Pêdiviyên kirîna wan û çawa ew li ser malperê tevdigerin girîng in.